S’engega la temporada de Passions 2026 a Catalunya
La Federació Catalana de Passions dona el tret de sortida a una nova temporada que compta amb la participació de 22 entitats federadesd’arreu del país. Les representacions de la Passió de Crist tornaran a omplir teatres, places i espais patrimonials, reafirmant una tradició cultural amb segles d’història i una gran implicació ciutadana.
Les Passions de Catalunya són un patrimoni cultural viu, que combina teatre, música, cultura popular i identitat, amb la participació de milers de persones voluntàries.
Informació completa, calendari i entitats participants:
https://drive.google.com/file/d/16VeJ8MkS5ILANNLS66CemZ0YwZ33ldoG/view?usp=sharing
La Federació Catalana de Passions neix l’1 d’abril de 2016 amb la intenció de promoure, donar a conèixer i fer créixer la cultura de les Passions arreu del territori.
En l’actualitat la formen les Passions d’Argentona, Castellvell del Camp, Castelló d’Empúries, Cervera, Constantí, Cunit, El Clot-Barcelona, Esparreguera, La Bisbal d’Empordà, La Cava de Deltebre, L’Escala, Llinars del Vallès, Mataró, Olesa de Montserrat, Sant Climent Sescebes, Sant Hilari Sacalm, Sant Vicenç dels Horts, Ulldecona, Vilalba dels Arcs, Vilanova i la Geltrú, Vila-sacra i Vilassar de Mar.
Més informació a www.fcpassions.cat.